Виробник гарантує, що продукція відповідає вимогам

Повернення продукції здійснюється відповідно до закону України «Про захист прав споживачів». Закон гарантує повернення або заміну товару, який не підійшов, протягом 14 календарних днів з дати отримання продукції.

Клієнт зобов'язаний самостійно здійснити перевірку якості (явних недоліків) та кількості продукції в момент її прийняття від виробника. Відсутність будь-яких застережень щодо якості та кількості в момент прийняття продукції є підтвердженням належної якості та відповідної кількості продукції. Після передачі продукції будь-які ризики переходять на клієнта.

У випадку, якщо клієнт вирішив відмовитися від замовлення після його оформлення, здійснюється повернення коштів за товар, але з утриманням 10% від загальної суми замовлення. Вартість перевезення також буде стягнута з клієнта.

Гарантійні зобов'язання не виникають, якщо:

  • товар не має суттєвих недоліків;
  • якщо товар був у використанні;
  • не збережені споживчі властивості;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • товар пошкоджений внаслідок використання продукції клієнтом не за її призначенням і без врахування її особливостей та властивостей;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару.

Для безпосереднього повернення товару, юридична особа або ФОП в обов'язковому порядку повинна надати:

  • видаткову накладну, яка була надана при купівлі даного товару;
  • лист на повернення коштів;
  • копію видаткової накладної, в якій зазначається товар, що повертається;
  • товар, що повертається, належної якості (умови вказані вище).

Обмеження повернення товару:

  • До повернення не приймаються товари, які мають індивідуальні характеристики або були завезені по індивідуальному замовленню для клієнта.
  • Не повертається сума за доставку товару.
  • При поверненні товару, транспортування здійснюється за рахунок покупця.